Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Αυτή τη νύχτα.....

Υπάρχουν πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου..μέρη που έχω επισκεφτεί και..παντού τα ίδια, τα τοπία αλλάζουν,οι άνθρωποι όμως; 
Υπήρχε ένα θηρίο μέσα μου...το έδιωξα...τώρα είμαι ελεύθερος...ή έτσι πίστευα... γιατί τώρα στράφηκε εναντίον μου και με καταδιώκει...και δεν ξέρω τι να κάνω.

Έκανα πράγματα για τα οποία μετανιώνω, πράγματα που δεν μπορούν να συχωρεθούν, ούτε και να ξεχαστούν.
Όσος χρόνος κι αν περάσει αυτά εκεί αναλλοίωτα να μου θυμίζουν...πράξεις...καταστάσεις.
Εσύ είσαι κοντά μου...πάντα ήσουν...μου έστειλε βοήθεια...με βοήθησες όμως;
Βγάλε με από αυτό το αδιέξοδο...

Πάρε αυτή τη νύχτα, τύλιξε την γύρω μου σαν σεντόνι, προστάτεψε με, ξέρω πως δεν θα με συγχωρέσεις αλλά...
χρειάζομαι ένα μέρος να κοιμηθώ..είμαι απροστάτευτος στον κόσμο, κόκκος άμμου στο σύμπαν, αβοήθητος, μόνος, απελπισμένος.
Αυτή τη νύχτα άσε με έστω να ξαπλώσω στο δρόμο...Το ξέρω είμαι ασυγχώρητος...αλλά ελπίζω, ελπίζω ότι θα μου δοθεί έστω λίγη γαλήνη, λίγη ηρεμία....το χρειάζομαι. 


Υπάρχει ένα παιχνίδι που έπαιξα και κανόνες που αθέτησα για να μπορέσω να επιβιώσω, γιατί έτσι κανείς τα καταφέρνει...παιχνίδι της ζωής ή παιχνίδι η ζωή;
Έκανα πολλά πολλά λάθη, αλλά τουλάχιστον ήταν δικά μου.
Αυτή τη νύχτα θέλω να νιώσω καλά, προστάτευσε με, μην με συχωρέσεις απλά δέξου με, δώσε μου τη γαλήνη που η ψυχή μου αναζητά έστω μόνο γι αυτή τη νύχτα.


Λίγη γαλήνη... σε παρακαλώ...


Λίγη γαλήνη......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου